خاطرات سربازی

بایــــــــد برم ســـــــــــــربازی به جــــــــــــــای این نِت بازی إن شاالله قسمتت شــــــــه بیــــــــــای تو گـــــــــودِ بازی

خاطرات سربازی

بایــــــــد برم ســـــــــــــربازی به جــــــــــــــای این نِت بازی إن شاالله قسمتت شــــــــه بیــــــــــای تو گـــــــــودِ بازی

خاطرات سربازی

سلام به همه بازدید کننده های وبلاگ.هدف از ساخت این وبلاگ نوشتن خاطرات روزهای سربازی است تا هم خودم با دیدن آن بعد از سال ها برایم این روزها تداعی شود و هم اینکه شاید یه نفر اطلاعاتی که می خواد رو از بین نوشته های من پیدا کنه.فقط این رو بدونید که من یک فرد عادی هستم که می خواهم به سربازی بروم هیچ اطلاعی از قوانین سربازی ندارم.پس لطفا نپرسید!
1398/09/15
19:15

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

سردرگمی!

سلام!

امروز یه پیام برام اومد با این مضمون که یه حساب برای من تو بانک سپه افتتاح شده و من باید برم و کارت عابر رو بگیرم از بانک این در حالیه که من قبلا خودم یه حساب باز کرده بودم و شماره حساب رو تو فرم ها نوشته بودم..نمیدونم چرا اینطوری شده و قضیه چیه؟

  • محمد رضا

نظرات  (۱)

  • 🌌🌙 Callisto
  • شاید اشتباهی برا شمارتون پیام اومده..

    چون ماهم ازین موردا داشتیم که اشتباهی واریزیا و برداشتای یه نفر دیگه برای ما میومد :))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی