خاطرات سربازی

بایــــــــد برم ســـــــــــــربازی به جــــــــــــــای این نِت بازی إن شاالله قسمتت شــــــــه بیــــــــــای تو گـــــــــودِ بازی

خاطرات سربازی

بایــــــــد برم ســـــــــــــربازی به جــــــــــــــای این نِت بازی إن شاالله قسمتت شــــــــه بیــــــــــای تو گـــــــــودِ بازی

خاطرات سربازی

سلام به همه بازدید کننده های وبلاگ.هدف از ساخت این وبلاگ نوشتن خاطرات روزهای سربازی است تا هم خودم با دیدن آن بعد از سال ها برایم این روزها تداعی شود و هم اینکه شاید یه نفر اطلاعاتی که می خواد رو از بین نوشته های من پیدا کنه.فقط این رو بدونید که من یک فرد عادی هستم که می خواهم به سربازی بروم هیچ اطلاعی از قوانین سربازی ندارم.پس لطفا نپرسید!
1398/09/15
19:15

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

معاینات پزشکی!

سلام!

 امروز رفتم واکسن زدم ومعاینات پزشکی رو انجام دادم که گفت باید گروه خونی وارد کنم   منم که از گروه خونیم اطلاع نداشتم واسه همینم مجبور شدم برم آزمایشگاه،آزمایش بدم.خلاصه بعد یکی دوساعت جواب آزمایش رو گرفتم و بردم پیش دکتر و همه چی کامل شد.یه حساب هم تو بانک سپه باز کردم،حالا ان شاءالله یکی دو روز آینده میرم برای تحویل مدارک به پلیس+10 و منتظر شدن واسه اعزامwink

 1398/09/24

نظرات  (۱)

به سلامتی باشه:)

پاسخ:
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی